1. Teoretická část: Animovaný film a komiks 2. Praktická část: Nekudrň - kombinovaný animovaný film
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Jelínková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:13:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:13:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16442
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komiksem a animací jako druhy sekvenčního umění, jejich vzájemným propojením a vlivem ? a to od jejich počátků až po současnost, s důrazem na technologický vývoj (od zkoumání produkce a reprodukce pohybu po digitální technologie a média) a výrazové prostředky (jejich podobnosti, rozdíly a vzájemné vlivy). |
cs |
dc.format |
67 s. (84 220 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
7293914 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
komiks
|
cs |
dc.subject |
strip
|
cs |
dc.subject |
gag
|
cs |
dc.subject |
karikatura
|
cs |
dc.subject |
sekvenční umění
|
cs |
dc.subject |
nekonečné plátno
|
cs |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
comics
|
en |
dc.subject |
strip
|
en |
dc.subject |
gag
|
en |
dc.subject |
cartoon
|
en |
dc.subject |
sequential art
|
en |
dc.subject |
infinite canvas
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Animovaný film a komiks 2. Praktická část: Nekudrň - kombinovaný animovaný film |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Animated Film and Comics 2. Practical Part: Don't Be Curly - Animated Film Using Combined Technique |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slivka, Ondrej |
|
dc.contributor.referee |
Urc, Rudolf |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with comics and animation as the types of sequential art, their connections and mutual influences - from their beginnings till nowadays, with emphasis on technological development (from the explorations of motion production and reproduction to the digital technology and media) and means of expression (their similarities, differences and mutual influences). |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18909
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account