Podnikatelský plán pro podnikání v již stávajícím podniku XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozílek, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Vyvozil, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:38:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16483
|
|
dc.description.abstract |
Cíl bakalářské práce je vytvoření návrhu osobního business plánu pro živnostenské podnikání v již existujícím podniku. Bakalářská práce je rozdělena do 4 kapitol. Teoretická část i praktická část jsou složeny ze 2 kapitol. Obsah první z nich je teoretické vymezení podnikatelského plánu z dostupných zdrojů. V druhé kapitole je obecný postup pro sestavení podnikatelského plánu. Třetí kapitolou je analýza marketingového prostředí. Čtvrtou kapitolou je návrh podnikatelského plánu. |
cs |
dc.format |
43 s. (63 302) |
cs |
dc.format.extent |
932454 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
existující podnik
|
cs |
dc.subject |
živnost
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
existing company
|
en |
dc.subject |
trade certificate
|
en |
dc.title |
Podnikatelský plán pro podnikání v již stávajícím podniku XY |
cs |
dc.title.alternative |
Personal business plan for enterprise in existing establishment XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lošek, Václav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of bachelor's thesis is to suggest personal business plan for enterprise in existing establishment called XY. This bachelor?s thesis is divided into 4 chapters. In first chapter are described theoretical treaties of business plan from books and legislative notes. In second chapter is described a common procedure to build business plan. In third chapter is treated basic marketing analyzed. Fourth chapter is the suggestion of business plan. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/104
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20033
|
|
dc.date.assigned |
2010-11-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account