1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie |
Author: |
Babinec, Petr
|
Advisor: |
Binter, Tomáš
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16485
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav animace a audiovize |
Discipline:
|
Režie a scenáristika |
Grade for thesis and defense:
|
B
19263
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account