Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě |
Author: |
Petr, Jiří
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli rozhodování o koupi jsou nástroje podpory prodeje velmi efektivní a představují nezastupitelný prvek, ovlivňu-jící nákupní chování především neloajálního, či nerozhodnutého zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16538
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18712
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account