Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Author: Petr, Jiří
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli rozhodování o koupi jsou nástroje podpory prodeje velmi efektivní a představují nezastupitelný prvek, ovlivňu-jící nákupní chování především neloajálního, či nerozhodnutého zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16538
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18712


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petr_2011_bp.pdf 2.931Mb PDF View/Open
petr_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
petr_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account