dc.contributor.advisor |
Pančochová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Ludvíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:40:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:40:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16544
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků, které mi přinese toto šetření, bude navrženo doporučení, jak zvýšit spokojenost zákazníků firmy ContiTrade Services s.r.o. |
cs |
dc.format |
62 s. (63 121 znaků), P (7 s.) |
cs |
dc.format.extent |
1909456 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Chování kupujících
|
cs |
dc.subject |
hlavní faktory ovlivňující kupní chování
|
cs |
dc.subject |
kupní rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Buyers behavior
|
en |
dc.subject |
general factors affecting the buying behavior
|
en |
dc.subject |
buying decision process
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
list of question
|
en |
dc.title |
Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer satisfaction survey - ContiTrade Services s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this composition is to determine customer satisfaction in the ContiTrade Servi-ces s.r.o. This company is operator of the biggest czech car and tyre service network ? BestDrive. My bachelor composition is divided into two parts. First part is explaining the conception of the buyers behavior, buyingdecision process and marketing research. Second part is the research with list of guestions. As a result of the analysis will be recomand the suggestion, how to increase the satisfaction of our bussines costumers. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20978
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|