Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pančochová, Magda
dc.contributor.author Ludvíková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:40:09Z
dc.date.available 2012-03-09T23:40:09Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16544
dc.description.abstract Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků, které mi přinese toto šetření, bude navrženo doporučení, jak zvýšit spokojenost zákazníků firmy ContiTrade Services s.r.o. cs
dc.format 62 s. (63 121 znaků), P (7 s.) cs
dc.format.extent 1909456 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Chování kupujících cs
dc.subject hlavní faktory ovlivňující kupní chování cs
dc.subject kupní rozhodovací proces cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Buyers behavior en
dc.subject general factors affecting the buying behavior en
dc.subject buying decision process en
dc.subject marketing research en
dc.subject list of question en
dc.title Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction survey - ContiTrade Services s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this composition is to determine customer satisfaction in the ContiTrade Servi-ces s.r.o. This company is operator of the biggest czech car and tyre service network ? BestDrive. My bachelor composition is divided into two parts. First part is explaining the conception of the buyers behavior, buyingdecision process and marketing research. Second part is the research with list of guestions. As a result of the analysis will be recomand the suggestion, how to increase the satisfaction of our bussines costumers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20978
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ludvíková_2011_bp.pdf 1.820Mb PDF View/Open
ludvíková_2011_vp.pdf 678.6Kb PDF View/Open
ludvíková_2011_op.pdf 809.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account