Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikeska, Martin
dc.contributor.author Urbaník, Jakub
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:50:07Z
dc.date.available 2012-03-09T23:50:07Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16566
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o vztahu firmy AISE s.r.o. s klíčovými zákazníky a zabývá se analýzou klíčových odběratelů. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a do části praktické. V teoretické části jsou zpracované základní poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve charakterizována firma AISE, s.r.o., dále je provedena analýza klíčových odběratelů a v poslední částí je provedeno bodové hodnocení pomocí scoringového modelu. Praktická část je zakončena závěry a doporučením pro firmu. cs
dc.format 60 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1045462 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject podnik cs
dc.subject trh cs
dc.subject klíčový zákazník cs
dc.subject odběratelské vztahy cs
dc.subject scoringový model cs
dc.subject company en
dc.subject market en
dc.subject key customers en
dc.subject customer relationships en
dc.subject scoring model en
dc.title Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of relationships with key customers of AISE, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses about relationship AISE, s.r.o. with key customers and deals with analysis of key customers. The work is divided into two parts, the part of theoretical and practical part. The theoretical part presents the basic knowledge on the issue. The practical part is first characterized AISE, s.r.o., further analysis of key customers in the last part is done by scoring scoring model. The practical part ends with conclusions and recommendations for the company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22550
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A
local.subject klíčoví zákazníci cs
local.subject keyaccount en


Files in this item

Files Size Format View
urbaník_2011_bp.pdfBlocked 1020.Kb PDF View/Open
urbaník_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
urbaník_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account