Asertivní přístup ve výchově dítěte k prosociálnímu chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asertivní přístup ve výchově dítěte k prosociálnímu chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Olejníček, Antonín
dc.contributor.author Řičánková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:58:16Z
dc.date.available 2012-03-09T23:58:16Z
dc.date.issued 2011-04-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16582
dc.description.abstract Téma této bakalářské práce pojednává o asertivní výchově a prosociálním chování u dětí 4. a 5. tříd základní školy. V teoretické části jsou shromážděny poznatky o asertivitě, prosociálním chování, výchově a prevenci. V praktické části jsou vyhodnodnocena data z dotazníku, ze kterých vyplývá, že většina dětí je vedena asertivním přístupem k prosociálnímu chování v rodině i ve škole. cs
dc.format 70 s. (87 017 znaků). cs
dc.format.extent 362370 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asertivita cs
dc.subject asertivní chování cs
dc.subject asertivní práva cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject výchova cs
dc.subject prevence cs
dc.subject assertiveness en
dc.subject assertivity behaviour en
dc.subject assertive rights en
dc.subject communication en
dc.subject socialization en
dc.subject social learning en
dc.subject prosocil behaviour en
dc.subject education en
dc.subject prevention en
dc.title Asertivní přístup ve výchově dítěte k prosociálnímu chování cs
dc.title.alternative Assertive approach in child education to prosocial behaviour en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis deals with assertivity education to prosocial behaviour by children of 4th and 5th class primary school. In the theoretical part of this thesis are collected knowledges of assertivity, prosocial behaviour, education and prevention. In the practical part are collected and interpredet dates from questionary, that appears from those that most children are conduced by assertive way to prosocil behaviour en famille and at school. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18541
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade A
local.subject děti cs
local.subject základní školy cs
local.subject asertivita cs
local.subject children en
local.subject elementary schools en
local.subject assertiveness en


Files in this item

Files Size Format View
řičánková_2011_bp.pdf 353.8Kb PDF View/Open
řičánková_2011_vp.doc 25Kb Microsoft Word View/Open
řičánková_2011_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account