Archetyp matky v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Archetyp matky v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Orálková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:04:39Z
dc.date.available 2012-03-10T00:04:39Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16597
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu matky. Závěrem praktické části jsou hloubkové rozhovory se třemi rozdílnými ženami, ve kterých se opět diskutuje pro-blematika archetypu matky v reklamě. Na základě všech výsledků praktické části, je v části projektové představena komunikační kampaň pro dětské hlídací centrum. Centrum, tak jak je v projektové části představeno, bylo zvoleno jako produkt vhodný pro propagaci na zá-kladě použití archetypu matky. cs
dc.format 105 s. + 3 ss cs
dc.format.extent 2439412 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject archetyp cs
dc.subject archetyp matky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní text cs
dc.subject sémiotika cs
dc.subject sémantika cs
dc.subject emoce cs
dc.subject archetype en
dc.subject mother archetype en
dc.subject adverising en
dc.subject semiotics en
dc.subject semantics en
dc.subject emotion en
dc.title Archetyp matky v reklamě cs
dc.title.alternative The Mother Archetype in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis is dedicated to the mother archetype in advertising. It clarifies the concepts of archetype in general, the mother archetype, the child archetype and the father archetype. It also deals with advertising, semiotics, semantics and emotions. The practical part is de-voted to the analysis of selected television and print advertisements, as well as to a questi-onnaire survey focused on investigating the views of respondents on selected advertise-ments with the mother archetype. The project part of the thesis is based on the results of practical part. It presents the communication campaign for a babysitting agency. The agency, as presented in the project, was selected as the suitable product for promotion, which uses the mother archetype. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18412
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
orálková_2011_dp.pdf 2.326Mb PDF View/Open
orálková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
orálková_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account