dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Orálková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:04:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:04:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16597
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu matky. Závěrem praktické části jsou hloubkové rozhovory se třemi rozdílnými ženami, ve kterých se opět diskutuje pro-blematika archetypu matky v reklamě. Na základě všech výsledků praktické části, je v části projektové představena komunikační kampaň pro dětské hlídací centrum. Centrum, tak jak je v projektové části představeno, bylo zvoleno jako produkt vhodný pro propagaci na zá-kladě použití archetypu matky. |
cs |
dc.format |
105 s. + 3 ss |
cs |
dc.format.extent |
2439412 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
archetyp
|
cs |
dc.subject |
archetyp matky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní text
|
cs |
dc.subject |
sémiotika
|
cs |
dc.subject |
sémantika
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
archetype
|
en |
dc.subject |
mother archetype
|
en |
dc.subject |
adverising
|
en |
dc.subject |
semiotics
|
en |
dc.subject |
semantics
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.title |
Archetyp matky v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
The Mother Archetype in Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is dedicated to the mother archetype in advertising. It clarifies the concepts of archetype in general, the mother archetype, the child archetype and the father archetype. It also deals with advertising, semiotics, semantics and emotions. The practical part is de-voted to the analysis of selected television and print advertisements, as well as to a questi-onnaire survey focused on investigating the views of respondents on selected advertise-ments with the mother archetype. The project part of the thesis is based on the results of practical part. It presents the communication campaign for a babysitting agency. The agency, as presented in the project, was selected as the suitable product for promotion, which uses the mother archetype. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18412
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|