Title: | Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku |
Author: | Kubíčková, Eliška |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/16598 |
Date: | 2011-08-31 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Pouze v rámci univerzity |
Abstrakt:
Prolínání kulturních vlivů, ekonomické i společenské vazby na globální svět a celková vzájemná interakce mezi různými národy již není otázkou budoucnosti, ale stává se jevem zřetelně viditelným i v České republice. Přestože vliv na konkurenceschopnost, spotřebitelské chování či marketingovou strategii podniků je nesporný, marketingové teorie na něj reagují se značným odstupem a zatím velmi pomalým tempem. Podnik, který si je vědom důležitosti role kulturních odlišností, dokáže proměnit oslovení potenciálního zákazníka v nástroj své konkurenční výhody, což má přínos jak v rovině ekonomické, tak i psychologické. Strategické promítnutí kulturních vlivů do marketingového plánu podniku se tedy jeví jako logický proces, díky němuž lze lépe řídit a cílit marketingovou komunikaci. Zahrnutí uvedených vlivů do standardní podoby marketingového plánu však stále není běžnou součástí tohoto dokumentu, což lze přičítat i nízkému povědomí marketingových manažerů o této problematice. Cílem disertační práce je proto zmapování oblasti kulturních vlivů na potenciálního spotřebitele, definování specifických rysů reklamy u sedmi rozdílných produktových kategorií a promítnutí těchto aspektů do obecné koncepce marketingového plánu podniku.
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
kubíčková_2011_dp.pdf | 2.174Mb | ||
kubíčková_2011_vp.doc | 52.5Kb | Microsoft Word |
View/ |
kubíčková_2011_op.doc | 38Kb | Microsoft Word |
View/ |