Kyberšikana na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kyberšikana na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Králík, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:15:21Z
dc.date.available 2012-03-10T00:15:21Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16613
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou kyberšikany. V úvodní, teoretické části seznamuji čtenáře se základními pojmy z oblasti kyberšikany. Dále uvádím, jaké jsou její projevy a příznaky, jak se řeší výskyt kyberšikany a jak je realizována prevence. V praktické části se pokouším zjistit, zda se žáci 6. - 9. tříd základní škol již setkali s kyberšikanou a zda byli poučeni o možných negativních jevech, které souvisí s používá-ním informačních komunikačních technologií. Výzkum byl realizován dotazníkovým šet-řením mezi žáky jedné základní školy v Kroměřížském okrese. cs
dc.format 58 s. cs
dc.format.extent 1571405 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject šikana cs
dc.subject projevy kyberšikany cs
dc.subject příznaky kyberšikany cs
dc.subject řešení kyberšikany cs
dc.subject pre-vence cs
dc.subject cyberbullying en
dc.subject bullying en
dc.subject symptoms of cyberbullying en
dc.subject solving of cyberbullying en
dc.subject prevention en
dc.title Kyberšikana na základní škole cs
dc.title.alternative Cyberbullying at The Primary School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-16
dc.description.abstract-translated In my bachelor theses I am dealing with question of cyberbullying. In theoretical part I am making the readers aquainted with basic conception of cyberbullying. I am presenting which are the symptoms of cyberbullying, what is the solution of cyberbullying and how the prevention of cyberbullying has been implemented. In the empirical part I try to reveal if the pupils of 6. - 9. primary schools' classes already met with cyberbullying and whether They were informated about negative phenomenas which are relevant with using of informating comunication technologies. The research was implemented using competing the questionnaires among the pupils at the Primary School in Kroměříž region. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19673
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade C
local.subject prevence šikany cs
local.subject základní školy cs
local.subject kyberšikana cs
local.subject bullying prevention en
local.subject elementary schools en
local.subject cyberbullying en


Files in this item

Files Size Format View
králík_2011_bp.pdf 1.498Mb PDF View/Open
králík_2011_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
králík_2011_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account