Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s. |
Author: |
Schlezingerová, Andrea
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1673
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
3718
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account