Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s.r.o. v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Floreš, Lubomír
|
|
dc.contributor.author |
Ťulpová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:38:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:38:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16880
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zabývám problematikou navržení a vytvoření reklamní kampaně pro společnost HOPA CZ, s.r.o. Cílem mé práce je vytvořit úspěšnou reklamní kampaň. Teoretická část práce obsahuje rešerši odborné literatury k vybranému tématu, vhodných pojmů a postupů při přípravě reklamní kampaně. V úvodu praktické části představím společnost HOPA CZ, s.r.o. a její dosavadní činnost. Pokračuji situační analýzou a analýzou současných propagačních aktivit firmy. Na základě vyhodnocení těchto skutečností navrhnu konkrétní reklamní kampaň a popíšu s tím související informace. Na závěr se věnuji hodnocení reklamní kampaně. |
cs |
dc.format |
63 s. (84 120 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6796488 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
reklamní média
|
cs |
dc.subject |
rozpočet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
advertisement campaign
|
en |
dc.subject |
advertisement media
|
en |
dc.subject |
budget
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s.r.o. v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of an advertising campaign for bathrooms assortment of company HOPA CZ, s.r.o. in Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis I deal with issues of concept and creation of advertising campaign for company HOPA CZ, s.r.o. The aim of my work is to create a successful advertising campaign. The theoretical part of this work contains research in literature describing selected theme, appropriate concepts and a procedure of preparation of an advertising campaign. At the beginning of the practical part I introduce the company HOPA CZ, Ltd. and its work. I continue with situational analysis and analysis of current promotional activities of the company. Based on evaluation this facts I design the concept of advertising campaign and I deal with related information. In conclusion I attend to advertising campaign evaluation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21267
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account