dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Cibulec, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:12:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16937
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Pohádka jako významný socializační prvek dítěte. Jednotlivé kapitoly popisují historii pohádek, její hlavní rysy, funkce a vlivy, které na děti působí během jejich vývoje. Definována je zde také dětská fantazie a představivost, na které má pohádka velký vliv. Součástí práce je praktická část, která obsahuje výzkumné šetření, které pomocí dotazníku ověřovalo stanovené hypotézy týkající se dětí, ale i rodičů a jejich vztahu k pohádkám. |
cs |
dc.format |
55 s. (77 465 znaků bez mezer) |
cs |
dc.format.extent |
337810 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pohádka
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
fantazie
|
cs |
dc.subject |
představivost
|
cs |
dc.subject |
rodič
|
cs |
dc.subject |
Fairytale
|
en |
dc.subject |
child development
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
fantasy
|
en |
dc.subject |
imagination
|
en |
dc.subject |
parent
|
en |
dc.title |
Pohádka jako významný socializační prvek dítěte |
cs |
dc.title.alternative |
Fairytale as an important element of the socialization of the child |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topics of presented Bachelors thesis is Fairytale as an important element of the socialization of the child. Chapters describe history of fairy tales, their main features, functions and influences touching the children during thein development. Also child's fantasy and imagination, which is under strong influence of fairy tale has been defined. The thesis includes also a investigation, with research using a questionnaire as a means of proof of the premises set at the beginning of this research. The questionary looks for relationship between parents, their children and the fairy tales. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17749
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rozvoj osobnostní
|
cs |
local.subject |
socializace
|
cs |
local.subject |
pohádky
|
cs |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
socialization
|
en |
local.subject |
fairy tales
|
en |