Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON |
Author: |
Marečková, Lenka
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření efektivní komunikační strategie nestátní neziskové organizace Asociace TRIGON. V teoretické části je definován základ problematiky neziskového sektoru, strategického plánování a možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů. Praktická část je zaměřena na cílenou analýzu současných komunikačních prostředků Asociace TRIGON, zdůraznění hlavních problémů a důsledků celkové komunikační koncepce organizace. V projektové části je účelně navržena inovace komunikační strategie Asociace TRIGON prostřednictvím marketingového plánu projektu Vytvoření sociálního podniku Mléčný bar NAPROTI. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16967
|
Date:
|
2011-04-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18439
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account