Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Erotika a sex v reklamě
Author: Vaculík, Jiří
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka. Praktická část se zabývá analýzou dat z pravidelných průzkumů Češi a reklama a srovnáním s vlastním průzkumem realizovaným pro účely této práce. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části je formulován jednoduchý a široce využitelný samoregulační nástroj reklamy uplatnitelný v internetovém prostředí a zároveň doporučení oblastí, ve kterých by měla být posílena státní regulace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17000
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18619


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaculík_2011_dp.pdf 2.363Mb PDF View/Open
vaculík_2011_vp.doc 358.5Kb Microsoft Word View/Open
vaculík_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account