Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury |
Author: |
Krejčí, Žaneta
|
Advisor: |
Kacr, Josef
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza. Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17017
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21897
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account