Analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve vybraných lokalitách Zlínského a Jihomoravského kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Jánošík, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:03:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:03:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17057
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve městě Kroměříž v oblasti internetového připojení pro domácí uživatele. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se konkurenčního prostředí, marketingu služeb a jednotlivých analýz konkurenčního prostředí. Ve druhé části je pak aplikován teoretický základ do praxe, jsou zde rozpoznáni a analyzováni hlavní konkurenti v dané oblasti. Součástí této práce je také vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením. Na závěr jsou potom zpracovány návrhy na zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
74 |
cs |
dc.format.extent |
2317891 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
macro
|
en |
dc.subject |
micro
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve vybraných lokalitách Zlínského a Jihomoravského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
Analyze the Competitive Environment of Dat Company in the Selected Locations in Zlin and South Moravia |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mandincová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is to analyze the competitive environment of Dat Com-pany in the Kromeriz city in the area of home internet access. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical aspects of competitive environment, service marketing and particular analysis of competitive environment, in the second part, the theoretical basis is practically applied and also the main rivals are recognized and analyzed. One part of the thesis focuses on marketing research evaluation based on a questionnaire survey. At the end of the thesis some proposals were made to improve current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22254
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account