dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Jelínková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:12:42Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:12:42Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17069
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé diplomové práce je Připravenost dítěte mateřské školy pro vstup do základní školy. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na vývoj dítě v období předškolního věku, na tuto část navazuje vstup dítěte do školy, který je označován jako důležitý životní mezník. Dále se zmiňuji o školní zralosti a připravenosti, a také o školní nezralosti. V závěru se zmiňuji o předškolním vzdělávání. Praktická část ověřuje efektivitu procesu přípravy dětí mateřské školy pro vstup do základní školy. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
1873313 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě v předškolním věku
|
cs |
dc.subject |
vstup do školy
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
školní nezralost
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko - psychologická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
child in pre - school age
|
en |
dc.subject |
school entry
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
school imaturity
|
en |
dc.subject |
pedagogic - psychological diagnosis
|
en |
dc.subject |
pre - school education
|
en |
dc.subject |
framework educational program
|
en |
dc.title |
Připravenost dítěte mateřské školy pro vstup do základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Childs primary school first year entry awareness |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my diploma work is Nursery child readiness for entry into primary school. My work is divided into two sections - section theoretical and section practical. Theoretical part focuses on child's developement in preschool age, onto this part connects the child's entry into school, wich is identified as an important life - margin. I also make a reference about maturity and readiness for school, as well as imaturity for school. At the end of my work I am mentioning pre - school education. Practical part is verifying efectivity of process preliminary childrens in kinder garden for primary school entry. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19334
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
school attendance
|
en |