dc.contributor.advisor |
Kraus, Laco
|
|
dc.contributor.author |
Fronk, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:19:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17158
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o možnostech, kterými disponuje kameraman při tvorbě vizuálního díla k ovlivňování narativních i psychických stavů percipienta. Pojednává o známých kánonech teoretických i praktických výrazových prostředků, které jsou rozděleny do pěti kapitol. Pohyb, barva, světlo, kompozice a optika, které rozebírá spíše na rovině teoretické než technické. |
cs |
dc.format |
15 s. (30 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
9553772 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pohyb
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
světlo
|
cs |
dc.subject |
kompozice
|
cs |
dc.subject |
optika
|
cs |
dc.subject |
kamera
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
motion
|
en |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
light
|
en |
dc.subject |
composition
|
en |
dc.subject |
optics
|
en |
dc.subject |
camera
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Dramaturgie filmového obrazu 2. Praktická část: Hraný film, 20 minut - kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Motion Picture Dramaturgy 2. Practical Part: Dřepy v peří, 20-Minute Feature Film - Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses cameraman's possibilities in a creation of visual works that influence the narrative and psychological state of the recipient (spectator). It is also dealing with known canons of theoretical and practical expression means, which are divided into five chapters. Motion, colour, light, composition and optics, which is discussed on a theoretical level, rather than technical. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18883
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
A |
|