dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Gregorová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:30:33Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17165
|
|
dc.description.abstract |
Autorka diplomové práce se zabývá komunikací a identitou komunitního plánování sociálních služeb. Práce je standardně rozdělena do tří částí. První teoretická část diplomové práce je zaměřena obecně na komunikaci sociálních služeb. Druhá praktická část práce seznamuje s konkrétními prostředky, akcemi a aktivitami komunikace a PR komunitního plánování. Ve třetí projektové části pak autorka provedla marketingový výzkum ? testování čtyř log komunitního plánování rozvoje sociálních služeb, které sama navrhla, přičemž vítězné logo aplikovala do základních vizuálů komunikační identity. Cílem diplomové práce je rovněž potvrzení či vyvrácení vyslovených hypotéz, které mají srovnat komunikaci a identitu ve sféře komerční a neziskové (sociální). |
cs |
dc.format |
95 s. (98 347 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3491393 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komerční identita
|
cs |
dc.subject |
komerční komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace v neziskové
|
cs |
dc.subject |
sociální sféře
|
cs |
dc.subject |
testování log
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita v neziskové
|
cs |
dc.subject |
sociální sféře
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
commercial identity
|
en |
dc.subject |
commercial communication
|
en |
dc.subject |
communication in the non-profit
|
en |
dc.subject |
social sphere
|
en |
dc.subject |
testing logos
|
en |
dc.subject |
visual identity in the non-profit
|
en |
dc.subject |
social sphere
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.title |
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb |
cs |
dc.title.alternative |
Communication and Visual Identity of Community Planning of Social Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The author of the thesis deals with communication and identity of community planning of social welfare services. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part is focused on communication of social welfare services in general. The second practical part gives information about particular means, events and activities of communication and PR of community planning. In the third project part the author made a market survey ? testing four logos of community planning of the development of social welfare services, which she herself had designed. Subsequently she used the winning logo in the basic visuals of communication identity. The aim of the thesis is also to prove or disprove stated hypothesises which shall compare communication and identity in the commercial and non-profit (social) sphere. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
23099
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-25 |
|
utb.result.grade |
E |
|