Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. |
Author: |
Masařová, Jarmila
|
Advisor: |
Mikuláštík, Milan
|
Abstract:
|
Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17190
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21911
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account