dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Pěcha, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:41:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:41:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17282
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu strategického rozvoje společnosti XY, spol. s r. o. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické částí. Teoretická část je zaměřena na zpracování literárních podkladů k problematice strategického řízení a řízení vztahů se zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a na část projektovou. V analytické části je představen podnik XY, spol. s r.o., jsou provedeny základní analýzy a dotazníkové šetření. Výstupy z analytické části jsou použity pro zpracování projektové části, která řeší zavedení konceptu řízení vztahů se zákazníky jako součást strategického rozvoje firmy do společnosti XY, spol. s r.o. |
cs |
dc.format |
131 s. |
cs |
dc.format.extent |
7131217 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM software
|
cs |
dc.subject |
CRM strategie
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
strategický rozvoj
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
CRM software
|
en |
dc.subject |
CRM strategy
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
segmentation of customers
|
en |
dc.subject |
strategy development
|
en |
dc.subject |
strategy management
|
en |
dc.title |
Projekt strategického rozvoje firmy XY, spol. s r.o. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Strategy Development of Company XY Ltd, with Focus on Customer Relationship Management |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popesko, Boris |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this thesis is to create a project of strategy development of company XY Ltd, with focus on customer relationship management. The thesis consists of two parts, the theoretical and the practical one. The first part focuses on compiling literary works on strategy management and customer relationship management. The second one comprises again two parts, an analytical and a project part. The analytical part presents the company XY Ltd, where basic analyses and questionnaire inquiries were carried out. The analytical part output was the basis for elaboration of the project part dealing with the introduction of a customer relationship management concept into the company XY Ltd as a part of company strategy development. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21192
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|