Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku |
Author: |
Kopecká, Petra
|
Advisor: |
Drábková, Martina
|
Abstract:
|
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17290
|
Date:
|
2011-08-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
22104
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account