Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole |
Author: |
Horáková, Soňa
|
Advisor: |
Opatrný, Pavel
|
Abstract:
|
Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické výuky. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17376
|
Date:
|
2011-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Grade for thesis and defense:
|
B
18963
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account