dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Michoňková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:27:43Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:27:43Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17444
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku primární prevence rizikového chování u studentů středních škol a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje charakteristice vývojového období adolescence a definuje funkce, které by školy, zejména školy střední, měly zastávat. Dále se v teoretické části zaměřuji na popis jednotlivých typů rizikového chování a podrobněji rozebírám systém primární prevence rizikového chování u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zaříze-ních. Praktická část práce zjišťuje konkrétní situaci ve Vsetíně. Tedy zda primární pre-vence rizikového chování realizovaná na vsetínských středních školách plní svůj účel. |
cs |
dc.format |
75 s. (14 712 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1802923 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
funkce školy
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
primární prevence rizikového chování
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
Functions of schools
|
en |
dc.subject |
dangerous behavior
|
en |
dc.subject |
primal prevention
|
en |
dc.title |
Efektivita prinární prevence rizikového chování na středních školách ve Vsetíně |
cs |
dc.title.alternative |
The effectiveness of primary prevention of risk behavior at secondary schools in Vsetín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Růžičková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis deals with the problems of primal prevention of dangerous be-havior of secondary school students in Vsetín. The thesis is devided into two parts, thoere-tical and practical. The theoretical part describes developmental phase of the adolescenceand defines the functions, which should be held by schools, especially by secondary schools. In this part I also describe the paticular types of dangerous behaviour and I analyze the system of primal preention of dangerous behaviour of children and students at schools and school premises. The practical part examines the actual situations of the prevention of dangerous be-haviour in Vsetín and its effectivness. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19698
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |