Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Burgr, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:28:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:28:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17445
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma ?Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62? se zabývá návrhem efektivní volební kampaně pro tento senátní obvod č. 62 - Prostějov. S využitím marketingových prostředků a teorií politického marketingu navrhuje komunikační pro-středky volební kampaně, které efektivně osloví cílovou skupinu ? voliče. Senátní obvod č. 62 byl vybrán proto, že analýza regionálního tisku a průzkum vlivu marketingových nástro-jů na voliče byl realizován v tomto obvodu. Přestože senátní obvody jsou uměle vytvořené územní celky, nesouvisející s geografickými hranicemi okresů ani krajů, řada závěrů této práce se dá interpretovat i pro jiné senátní volební obvody. |
cs |
dc.format |
105 s. (120 372 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3779600 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
politická komunikace
|
cs |
dc.subject |
politická reklama
|
cs |
dc.subject |
Senát
|
cs |
dc.subject |
volební kampaň
|
cs |
dc.subject |
Prostějov
|
cs |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
political communication
|
en |
dc.subject |
political advertising
|
en |
dc.subject |
the Senate
|
en |
dc.subject |
the electoral campaign
|
en |
dc.subject |
Prostejov
|
en |
dc.title |
Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62 |
cs |
dc.title.alternative |
How to Effectively Reach Voters in the Senate District No. 62 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis on the topic "How to effectively reach the voters of Senate district 62" deals with the use of effective electoral campaign for the Senate District 62 - Prostejov. With the use of marketing resources and theories of political marketing campaign suggests that effectively addresses the audience - the voters. Senatorial District No. 62 was chosen because analysis of the regional press and research on the influence of marketing tools for voters was conducted in this area. While senatorial districts are artificially created territorial units, non-geographical district or regional boundaries, many of the conclusions of this work can be interpreted for other senatorial constituencies. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18660
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account