dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Hruška, Marek Gabriel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:46:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:46:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17479
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce studuje vztahy mezi obrazovou a zvukovou složkou animovaného filmu. Ve své úvodní části se zaobírá analýzou jednotlivých pojmů a technologických složek, animačních technik a základních druhů zvukových prostředků využívaných v animovaných filmech. V části druhé se podrobněji věnuje koncipování hudební složky s ohledem na zamýšlené sdělení divákovi, informativní či emotivní, dále pak opisuje některé z principů, zásad a možností začlenění komponované nebo archivní hudby do struktury animovaných snímků. |
cs |
dc.format |
44 s. (80 568) |
cs |
dc.format.extent |
3524389 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
animovaný film
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
zvuková dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
filmová hudba
|
cs |
dc.subject |
komponovaná hudba
|
cs |
dc.subject |
archivní hudba
|
cs |
dc.subject |
animated movie
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
sound dramaturgy
|
en |
dc.subject |
sound design
|
en |
dc.subject |
film music
|
en |
dc.subject |
composed music
|
en |
dc.subject |
archival music
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Zvuková dramaturgie animovaného filmu, použití archivní a komponované hudby 2. Praktická část: Série animovaných filmů - hudba a zvuk |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Sound Dramaturgy in Animated Films. Using Archival or Composed Music. 2. Practical Part: Series of Animated Shorts - Sound Design Including Self-Composed Music |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nagy, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis concentrates on relations between the audio and the visual side of an animated movie. In the first section, the essay analyzes terminology used in technological processes and also analyzes the relations between the audial and the visual layers. It also explains the usual techniques of animation and the commonly used means of expression by the sound designers. In the second part of this thesis I closely describe conceiving the musical side of an animated film in a relation to represent the intended informational and emotional value. Then, I also describe some of the routinely used principles, rules and possibilities in inserting originally composed or archival music into the structure of an animated movie. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sound and Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18922
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
A |
|