Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute
Author: Snížková, Miroslava
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Název diplomové práce je ?Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička ? Primaroute?. Důvodem pro zpracování práce je potřeba zavedení nových opatření, která by vedla k získání nových zákazníků a k vyšším ziskům. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu mikroprostředí a makroprostředí cestovní kanceláře, a to pomocí PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V projektové části jsou vytvořeny akční plány, které vedou k vytyčeným cílům. Na závěr byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17497
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21966


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
snížková_2011_dp.pdfBlocked 13.26Mb PDF
snížková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
snížková_2011_op.pdf 29.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account