Marketingová strategie stavební firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie stavební firmy |
Author: |
Pospíšilová, Hana
|
Advisor: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii stavební firmy s konkrétní aplikací ve společnosti Demorss s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na místo a úlohu marketingové strategie v podniku a její specifika ve stavebnictví. V praktické části se ve spolupráci se stavební společností Demorss s.r.o. analyzuje strategie podniku, také makro a mikro prostředí firmy. Na závěr jsou doporučena možná opatření ke zkvalitnění její činnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17504
|
Date:
|
2011-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
C
20015
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account