Propagace pivních produktů v minulosti a současnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace pivních produktů v minulosti a současnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Bajgarová, Adéla
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:22:57Z
dc.date.available 2010-07-13T23:22:57Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1751
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je propagace pivních produktů v minulosti a současnosti. V první části jsem se zaměřila na nastínění zrodu pivní reklamy a jejího vývoje, na zvláštní značení používané v pivovarském průmyslu, reklamu v tisku a na jednotlivé podoby tištěné propagace v pivovarnictví a jejich vývoj. Druhá část je věnována celkovému pohledu na corporate design pivovarů u nás i ve světě. Třetí a zároveň poslední část je konkrétním nahlédnutím na propagaci tří českých pivovarů od jejich zrodu až do současnosti. cs
dc.format 43 s. cs
dc.format.extent 9210988 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject pivo cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject pivovary cs
dc.subject advertising en
dc.subject advert en
dc.subject promotion en
dc.subject corporate design en
dc.subject beer en
dc.subject brewing industry en
dc.subject brewery en
dc.title Propagace pivních produktů v minulosti a současnosti cs
dc.title.alternative Advertising of Beer Products in the Past and Now en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zeman, Michal
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated The subject of this theoretical bachelor thesis is advertising of beer products in the past and now. At the first part I aimed to outline birth of beer advertisment and it?s development, on special marking used in brewing industry, press advertising and particular forms of printed advertisment in brewing and it?s evolution. Second part is paid to overall view on corporate design of breweries in the Czech Republic and abroad. Third and last part is factual insight of advertising and promotion of three Czech brew-houses from it?s rise to nowadays. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/129 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 3020
dc.date.assigned 2006-02-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bajgarová_2006_bp.pdf 8.784Mb PDF View/Open
bajgarová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
bajgarová_2006_op.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account