Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade |
Author: |
Appeltová, Monika
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je pomocí vybraných nástrojů marketingové komunikace zvýšit efektivitu propagace kampaně Ušili to na nás! Teoretická část je formou literární rešerše zaměřena na nástroje marketingové komunikace s přihlédnutím k problematice neziskových organizací. Dále pak na Fairtrade a etiku jako hlavní dva pilíře kampaně. Praktická část analyzuje kampaň Ušili to na nás. Na základě teoretických poznatků a výsledků praktické části jsou navrženy marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17520
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
20740
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account