Projekt inovace produktu životního pojištění v Allianz pojišťovně, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace produktu životního pojištění v Allianz pojišťovně, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polách, Jiří
dc.contributor.author Dorazilová, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:54:26Z
dc.date.available 2012-03-10T17:54:26Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17582
dc.description.abstract Předmětem této práce je projekt inovace životního pojištění u Allianz pojišťovny tak, aby bylo zajímavější pro prodejce a lépe zabezpečilo klienta. V této práci je vysvětlen pojem pojišťovnictví a význam životního pojištění na českém trhu. V praktické části je porovnání současných produktů největších konkurentů a analýza současného trendu na trhu. Následu-je samotný proces inovace, který má být doporučením pro pojišťovnu, co by měla změnit, aby byl její produkt zajímavější a více prodejný než konkurenční produkty. V poslední části je praktická ukázka na konkrétním klientovi, kde je naznačena úprava produktu. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 2207142 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject pojištění cs
dc.subject investiční životní pojištění cs
dc.subject pojistný trh v ČR cs
dc.subject inovace cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject Allianz pojišťovna cs
dc.subject insurance en
dc.subject life insurance en
dc.subject insurance market in the Czech Republic en
dc.subject innovation en
dc.subject market research en
dc.subject Allianz insurance company en
dc.title Projekt inovace produktu životního pojištění v Allianz pojišťovně, a.s. cs
dc.title.alternative Innovation Project of life insurance products of Allianz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladný, Petr
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is a project innovation of life insurance by Allianz insurance com-pany so it would be more interesting for vendors and more secure for clients. This work explains the concept of insurance and the importance of life insurance on the Czech market. The practical part compares the current products of leading competitors and there is also an analysis of current market trends. Next, there is the innovation process itself which is to be a recommendation to the insurance company on what it should change to make its product more attractive and marketable than competitive products. The last part is a practical demonstration on a particular client, where the changes are implied. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/172 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Finance cs
dc.thesis.degree-discipline Finance en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 22135
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
dorazilová_2011_dp.pdfBlocked 2.104Mb PDF View/Open
dorazilová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
dorazilová_2011_op.pdf 61.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account