dc.contributor.advisor |
Polách, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Dorazilová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:54:26Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:54:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17582
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je projekt inovace životního pojištění u Allianz pojišťovny tak, aby bylo zajímavější pro prodejce a lépe zabezpečilo klienta. V této práci je vysvětlen pojem pojišťovnictví a význam životního pojištění na českém trhu. V praktické části je porovnání současných produktů největších konkurentů a analýza současného trendu na trhu. Následu-je samotný proces inovace, který má být doporučením pro pojišťovnu, co by měla změnit, aby byl její produkt zajímavější a více prodejný než konkurenční produkty. V poslední části je praktická ukázka na konkrétním klientovi, kde je naznačena úprava produktu. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
2207142 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
pojištění
|
cs |
dc.subject |
investiční životní pojištění
|
cs |
dc.subject |
pojistný trh v ČR
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
Allianz pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
insurance
|
en |
dc.subject |
life insurance
|
en |
dc.subject |
insurance market in the Czech Republic
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
Allianz insurance company
|
en |
dc.title |
Projekt inovace produktu životního pojištění v Allianz pojišťovně, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Innovation Project of life insurance products of Allianz |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladný, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is a project innovation of life insurance by Allianz insurance com-pany so it would be more interesting for vendors and more secure for clients. This work explains the concept of insurance and the importance of life insurance on the Czech market. The practical part compares the current products of leading competitors and there is also an analysis of current market trends. Next, there is the innovation process itself which is to be a recommendation to the insurance company on what it should change to make its product more attractive and marketable than competitive products. The last part is a practical demonstration on a particular client, where the changes are implied. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/172
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
22135
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
D |
|