dc.contributor.advisor |
Dofková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Kapustová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:55:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:55:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17584
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bakalářské práce je vymezen pojem výukové metody a zaměření se pře-devším na komplexní výukové metody, mezi které je řazeno projektové vyučování. Před-mětem mé práce je projektové vyučování, jeho vývoj z historického hlediska i z hlediska jeho využití ve výchovně-vzdělávacím procesu. V praktické části je cílem zmapovat a vyhodnotit realizaci projektového týdne, který je součástí edukačního procesu na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín. Na základě zjištěných skutečností navrhnout opatření pro zkvalitnění této podnětné aktivity. |
cs |
dc.format |
62 s. (97 893 znaků) př. 14 s. |
cs |
dc.format.extent |
3878616 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výukové metody
|
cs |
dc.subject |
komplexní výukové metody
|
cs |
dc.subject |
projektové vyučování
|
cs |
dc.subject |
projektový týden
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
týmová práce
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
Teaching methods
|
en |
dc.subject |
comprehensive training methods
|
en |
dc.subject |
project-based learning
|
en |
dc.subject |
project week
|
en |
dc.subject |
competences
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
teamwork
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.title |
Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů |
cs |
dc.title.alternative |
Project Week and its use in teaching of economic subjects |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of bachelor thesis is defined the term of teaching method and is pri-marily focused on the comprehensive educational method, including the project-based learning. The subject of work is project-based learning, its development from historical perspective and its use in education-learning process as well. The aim of the practical part is to map out and evaluate the implementation of the project week, which is the part of the educational process at the Business Academy of Tomas Bata and Higher School of Economics in Zlin. Based on the found facts are proposed steps how this suggestive activity can be improved. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18971
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
obchodní akademie
|
cs |
local.subject |
projektové vyučování
|
cs |
local.subject |
ekonomické předměty
|
cs |
local.subject |
secondary business schools
|
en |
local.subject |
project method in teaching
|
en |
local.subject |
economic subjects
|
en |