Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dofková, Alena
dc.contributor.author Kapustová, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:55:38Z
dc.date.available 2012-03-10T17:55:38Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17584
dc.description.abstract V teoretické části bakalářské práce je vymezen pojem výukové metody a zaměření se pře-devším na komplexní výukové metody, mezi které je řazeno projektové vyučování. Před-mětem mé práce je projektové vyučování, jeho vývoj z historického hlediska i z hlediska jeho využití ve výchovně-vzdělávacím procesu. V praktické části je cílem zmapovat a vyhodnotit realizaci projektového týdne, který je součástí edukačního procesu na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín. Na základě zjištěných skutečností navrhnout opatření pro zkvalitnění této podnětné aktivity. cs
dc.format 62 s. (97 893 znaků) př. 14 s. cs
dc.format.extent 3878616 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výukové metody cs
dc.subject komplexní výukové metody cs
dc.subject projektové vyučování cs
dc.subject projektový týden cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject týmová práce cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject Teaching methods en
dc.subject comprehensive training methods en
dc.subject project-based learning en
dc.subject project week en
dc.subject competences en
dc.subject communication en
dc.subject teamwork en
dc.subject presentation en
dc.title Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů cs
dc.title.alternative Project Week and its use in teaching of economic subjects en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-22
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of bachelor thesis is defined the term of teaching method and is pri-marily focused on the comprehensive educational method, including the project-based learning. The subject of work is project-based learning, its development from historical perspective and its use in education-learning process as well. The aim of the practical part is to map out and evaluate the implementation of the project week, which is the part of the educational process at the Business Academy of Tomas Bata and Higher School of Economics in Zlin. Based on the found facts are proposed steps how this suggestive activity can be improved. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18971
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade B
local.subject obchodní akademie cs
local.subject projektové vyučování cs
local.subject ekonomické předměty cs
local.subject secondary business schools en
local.subject project method in teaching en
local.subject economic subjects en


Files in this item

Files Size Format View
kapustová_2011_bp.pdf 3.698Mb PDF View/Open
kapustová_2011_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kapustová_2011_op.zip 15.15Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account