dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Petřvalská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:16:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:16:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-06-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17609
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je podrobně se seznámit s vizualizačním enginem Ogre. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je zaměřena na popis základních vlastností, struktury, jednotlivých tříd, funkcí a využití tohoto enginu. Dále obsahuje jeho srovnání s několika dalšími enginy. Praktická část pak zahrnuje vytvoření příručky určené začínajícím uživatelům ogre. Příručka obsahuje několik tutorialů včetně popisu základních funkcí. Další částí této práce je návrh a realizace aplikace založené na tomto enginu. Aplikace je vytvořena v programovacím jazyku C++. |
cs |
dc.format |
60 |
cs |
dc.format.extent |
1574322 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Ogre engine
|
en |
dc.subject |
C++
|
en |
dc.subject |
Object-oriented programming
|
en |
dc.subject |
rendering
|
en |
dc.subject |
entity
|
en |
dc.subject |
Ogre engine
|
cs |
dc.subject |
C++
|
cs |
dc.subject |
objektově orientované programování
|
cs |
dc.subject |
vykreslování
|
cs |
dc.subject |
entita
|
cs |
dc.title |
Ogre engine a jeho využití |
cs |
dc.title.alternative |
Ogre engine and its use |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bližňák, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is closely execute with the Ogre rendering engine. The thesis is divided into several parts. The theoretical part is aimed at describing the basic characteristics, structures, individual classes, functions and use of this engine. It also contains a comparison with several other engines. The practical part includes a manual for novice users Ogre. This manual includes several tutorials, including a description of basic functions. Another part of this thesis is design and implementation of applications based on this engine. Application is developed in programming language C++. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
20693
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
vizualizace (počítačová grafika)
|
cs |
local.subject |
počítačová grafika
|
cs |
local.subject |
příručky
|
cs |
local.subject |
visualization (computer graphics)
|
en |
local.subject |
computer graphics
|
en |
local.subject |
handbooks and manuals
|
en |