dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Fridrich, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:21:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:21:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17618
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je jednak zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny TJ Sokol Kobylí, ale také vylepšení marketingových komunikací ubytovny. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena obecně na marketing, marketingový mix služeb, teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části a konkurenci a její typologii. V následující analytické části je představena ubytovna Kobylí, služby které po-skytuje a také její okolí. Analýzou Porterovým modelem, PEST a SWOT analýzou je vy-mezena současná situace a na základě výsledků těchto analýz je v poslední, projektové, části vytvořen soubor opatření vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti turistické uby-tovny TJ Sokol Kobylí. |
cs |
dc.format |
109 |
cs |
dc.format.extent |
10415108 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
7P
|
cs |
dc.subject |
strategická situační analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza Porterovým modelem pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
service marketing mix
|
en |
dc.subject |
7P?s
|
en |
dc.subject |
strategic situation analysis
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
five forces model of Michael Porter
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko |
cs |
dc.title.alternative |
The Competitiveness Enhancement Project of Kobylí Hostel in Hustopeče Region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the competitive advantage and marketing communications of hostel TJ Sokol Kobylí. Thesis is divided into three parts. Marketing, service marketing mix, the analyses used in analytical part and competitors with their typology are defined in theoretical part. The analytical part provides reader with the pieces of information about hostel TJ Sokol Kobylí and their services and also about the surrounding area. In the ana-lytical part there is also the current situation described using five forces model of Michael Porter as well as the PEST (STEP) and SWOT analyses. Based on the results of those analyses, in the last part there is the set of recommendations worked out which should en-sure the competitiveness enhancement of hostel TJ Sokol Kobylí. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18376
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|