Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Kočenda, Lukáš
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:36:19Z
dc.date.available 2012-03-10T18:36:19Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17646
dc.description.abstract ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části jsem se zaměřil na představení firmy, analýzy aktuálního stavu společnosti z pohledu marketingového informačního systému a intranetu. V neposlední řadě opatření a návrhy pro zlepšení celého systému. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 1107134 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový informační systém cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject intranet cs
dc.subject marketing information system en
dc.subject marketing survey en
dc.subject marketing communication en
dc.subject intranet en
dc.title Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. cs
dc.title.alternative Building an Information System of Marketing in Conjunction with Company Intranet. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on marketing information system in conjunction with company intranet in LINEA NIVNICE a.s. Corporation that is one of the most important producers of beverages. In theoretical part I focused on determination of the fundamental terms which are part of the unit. Then I described marketing information system together with marketing communication and marketing survey. In practical part I introduced the corporation, analyzed the actual situation from the marketing information system and intranet point of view. I also added disposals and proposals for improving the entire system. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20677
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kočenda_2011_bp.pdf 1.055Mb PDF View/Open
kočenda_2011_vp.pdf 108.0Kb PDF View/Open
kočenda_2011_op.pdf 90.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account