Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Kočenda, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:36:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:36:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17646
|
|
dc.description.abstract |
ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části jsem se zaměřil na představení firmy, analýzy aktuálního stavu společnosti z pohledu marketingového informačního systému a intranetu. V neposlední řadě opatření a návrhy pro zlepšení celého systému. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
1107134 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový informační systém
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
intranet
|
cs |
dc.subject |
marketing information system
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
intranet
|
en |
dc.title |
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. |
cs |
dc.title.alternative |
Building an Information System of Marketing in Conjunction with Company Intranet. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on marketing information system in conjunction with company intranet in LINEA NIVNICE a.s. Corporation that is one of the most important producers of beverages. In theoretical part I focused on determination of the fundamental terms which are part of the unit. Then I described marketing information system together with marketing communication and marketing survey. In practical part I introduced the corporation, analyzed the actual situation from the marketing information system and intranet point of view. I also added disposals and proposals for improving the entire system. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/107
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20677
|
|
dc.date.assigned |
2010-11-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account