Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Filip, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:44:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:44:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17657
|
|
dc.description.abstract |
Jeden ze tří činitelů úspěšné reklamy je kreativní strategie, která je založena na reklamní strategii. Obě tyto složky pomáhají tvořit marketingovou strategii firmy. Kreativní strategie se skládá z pěti částí. Tyto ovlivňují jedna druhou a společně pomáhají utvářet originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na nealkoholické nápoje. Teoretická část umožňuje pohled do obecných principů a klíčových znaků této problematiky. Praktická část pak analyzuje situaci v českém prostředí. |
cs |
dc.format |
54 s. (57 544 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2147116 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
Reklamní kreativní strategie
|
cs |
dc.subject |
Strategie sdělení
|
cs |
dc.subject |
Reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
Infor-mační sdělení
|
cs |
dc.subject |
Formát reklamy
|
cs |
dc.subject |
Realizace reklamy
|
cs |
dc.subject |
Television advertising
|
en |
dc.subject |
Advertising creative strategy
|
en |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
Advertising appeals
|
en |
dc.subject |
Informational message
|
en |
dc.subject |
Advertising format
|
en |
dc.subject |
Advertising execution
|
en |
dc.title |
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising Creative Strategies in Czech Television Commercials for Soft Drinks |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
One of three factors of a successful commercial is creative strategy, which is based on Ad-vertising strategy. Both of these components help to create Marketing strategy. Creative startegy consists of five parts. These influence each other and together help to shape the originality and success of the advertising. This thesis deals with Advertising creative strategy in Czech television commercials for soft drinks. The Theoretical part provides an insight into general principles and character-istics of this issue. The Practical part analyzes the situation in Czech environment. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18744
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account