Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana
Author: Pivko, Peter
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem diplomové práce na téma "Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana" je zhodnotit současnou situaci ve společnosti Hotel Jana a.s. a na jejím základě vypracovat marketingový plán pro další období, který vychází z potřeb společnosti. Pro vytvoření marketingového plánu byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánu a strategického plánování. V analytické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy byl analyzován současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu. V praktické části byl vypracován projekt marketingového plánu společnosti Hotel Jana včetně jednotlivých akčních plánů, nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17670
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21935


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pivko_2011_dp.pdfBlocked 1.506Mb PDF
pivko_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
pivko_2011_op.pdf 403.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account