Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana |
Author: |
Pivko, Peter
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce na téma "Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana" je zhodnotit současnou situaci ve společnosti Hotel Jana a.s. a na jejím základě vypracovat marketingový plán pro další období, který vychází z potřeb společnosti. Pro vytvoření marketingového plánu byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánu a strategického plánování. V analytické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy byl analyzován současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu. V praktické části byl vypracován projekt marketingového plánu společnosti Hotel Jana včetně jednotlivých akčních plánů, nákladové, časové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17670
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21935
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account