Event marketing jako efektivní způsob komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing jako efektivní způsob komunikace |
Author: |
Malenková, Marcela
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci i realizaci eventu přesně stanovených postupů a hlavně si stanovit cíle, které prostřednictvím event marketingu chceme dosáhnout. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17806
|
Date:
|
2011-04-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
18580
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account