CSR jako součást etického řízení vybrané firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
CSR jako součást etického řízení vybrané firmy |
Author: |
Řepková, Lucie
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je analýza povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány základ-ní pojmy vztahující se k etickému řízení a konceptu Corporate Social Responsibility. V praktické části je představena společnost L'Oreál, nástroje etického řízení a hlavní cílové skupiny společnosti. Poslední kapitola praktické části se věnuje výsledné analýze dotazníkové šetření a SWOT analýze CSR aktivit/projektů společnosti L'Oreál. V projektové části jsou formulovány návrhy zlepšení zkoumanému podniku a doporučení dalšího postupu za účelem zvýšení povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17809
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18420
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account