dc.contributor.advisor |
Rašticová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Copláková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T08:48:35Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T08:48:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17859
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou zákazníků v oblasti cestovního ruchu v rámci obce Buchlovice. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a praktické. V teoretické části bakalářské práce se věnuji cestovnímu ruchu a službám v oblasti cestovního ruchu obecně. Jsou zde kapitoly o službách v cestovním ruchu, informačních službách, ubytovacích službách a stravovacích službách. Dále se zde věnuji marketingu cestovního ruchu. V praktické části se nejdříve věnuji analýze služeb v Buchlovicích, dále jsou zde uvedeny výsledky výzkumu, který jsem prováděla v obci Buchlovice a dále pak návrhy změn, které by v obci mohly být provedeny pro zlepšení spokojenosti návštěvníků. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
572607 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
služby v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
informační služby
|
cs |
dc.subject |
turistická informační centra
|
cs |
dc.subject |
ubytovací služby
|
cs |
dc.subject |
stravovací služby
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
tourism services
|
en |
dc.subject |
information services
|
en |
dc.subject |
tourist information centre
|
en |
dc.subject |
accommodation services
|
en |
dc.subject |
catering services
|
en |
dc.subject |
marketing of tourism services
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Customer analysis in the field of tourism services |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor work I deal with Customer analysis in the field of tourism services in Buchlovice. This work is divided into two parts ? theoretical and practical. In theoretical part I deal with tourism and its services in general. There are chapters about services in tourism, information services, accommodation services and catering services. Then I deal with marketing of tourism services too. In practical part I firstly analyze services in Buchlovice, then I mention results of my research which I have made in Buchlovice and then I suggest changes to be done to improve the satisfaction of tourists. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21105
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|