Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Kučerová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-11T09:50:49Z
dc.date.available 2012-03-11T09:50:49Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17951
dc.description.abstract Během přípravy všech větších reklamních kampaní je důležité analyzovat cílové skupiny, marketingové cíle, komunikační strategii, kreativní strategii aj. Efektivní marketingová komunikace závisí na výborném nápadu a také na již zmiňované kreativní strategii. Správně zvolená kombinace prvků kreativní strategie může znamenat momentální nárůst prodejů, ale také posílení hodnoty značky. Reklamní agentury se v dnešní době snaží vyzdvihnout obě položky. K tomu jim slouží propracovaná metodologie, kterou klienti a zákazníci pochopitelně nevnímají. Tato metodologie se skládá z vhodné kombinace strategie sdělení, reklamního apelu, formátu reklamy, informačního sdělení a realizace reklamy. Teoretická část této práce se zabývá jednotlivými prvky reklamní kreativní strategie a kul-turními dimenzemi České republiky. Praktická část pak analyzuje kreativní strategii kolo-vých nápojů v globálních reklamách a reklamách vyrobených primárně pro český trh. Po-rovnává je a určuje u nich vhodnost použití prvků kreativní strategie pro české prostředí. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 1265838 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject Globální reklama cs
dc.subject Adaptovaná reklama cs
dc.subject Reklamní kreativní strategie cs
dc.subject Strategie sdělení cs
dc.subject Reklamní apely cs
dc.subject Formát reklamy cs
dc.subject Realizace reklamy cs
dc.subject Informační sdělení cs
dc.subject Advertising en
dc.subject TV commercial en
dc.subject Global advertising en
dc.subject Adapted advertising Advertising creative strategy en
dc.subject Communication strategy en
dc.subject Advertising appeals en
dc.subject Advertising format en
dc.subject realisation of commercial en
dc.subject Informational message en
dc.title Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě cs
dc.title.alternative Comparison of Creative Advertising Strategy in Czech and Foreign Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated When preparing big advertising campaign it is important to analyse its target market, mar-keting goals as well as communication and creative strategy. The effective marketing communication depends on unique idea and again on the creative strategy. The great choice of the creative strategy can lead to the momentary rise in sales and also in brand equity. Nowadays advertising agencies are trying to improve both of these by elaborate methodol-ogy that is logically not conceived by costumers. This methodology consists of right com-bination of advertising message, appeal, format and the realisation of advert. The theoretical part deals with the individual features of creative strategy and Czech cul-tural dimension. The creative strategy of cola-like drinks in global commercials and com-mercials designed exclusively for Czech market are then analysed in practical part. They are compared and based on this comparison it is evaluated whether the use of creative strategy in Czech context is appropriate. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18759
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2011_bp.pdf 1.207Mb PDF View/Open
kučerová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account