dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T09:50:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T09:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17951
|
|
dc.description.abstract |
Během přípravy všech větších reklamních kampaní je důležité analyzovat cílové skupiny, marketingové cíle, komunikační strategii, kreativní strategii aj. Efektivní marketingová komunikace závisí na výborném nápadu a také na již zmiňované kreativní strategii. Správně zvolená kombinace prvků kreativní strategie může znamenat momentální nárůst prodejů, ale také posílení hodnoty značky. Reklamní agentury se v dnešní době snaží vyzdvihnout obě položky. K tomu jim slouží propracovaná metodologie, kterou klienti a zákazníci pochopitelně nevnímají. Tato metodologie se skládá z vhodné kombinace strategie sdělení, reklamního apelu, formátu reklamy, informačního sdělení a realizace reklamy. Teoretická část této práce se zabývá jednotlivými prvky reklamní kreativní strategie a kul-turními dimenzemi České republiky. Praktická část pak analyzuje kreativní strategii kolo-vých nápojů v globálních reklamách a reklamách vyrobených primárně pro český trh. Po-rovnává je a určuje u nich vhodnost použití prvků kreativní strategie pro české prostředí. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
1265838 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
Globální reklama
|
cs |
dc.subject |
Adaptovaná reklama
|
cs |
dc.subject |
Reklamní kreativní strategie
|
cs |
dc.subject |
Strategie sdělení
|
cs |
dc.subject |
Reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
Formát reklamy
|
cs |
dc.subject |
Realizace reklamy
|
cs |
dc.subject |
Informační sdělení
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
TV commercial
|
en |
dc.subject |
Global advertising
|
en |
dc.subject |
Adapted advertising Advertising creative strategy
|
en |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
Advertising appeals
|
en |
dc.subject |
Advertising format
|
en |
dc.subject |
realisation of commercial
|
en |
dc.subject |
Informational message
|
en |
dc.title |
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of Creative Advertising Strategy in Czech and Foreign Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
When preparing big advertising campaign it is important to analyse its target market, mar-keting goals as well as communication and creative strategy. The effective marketing communication depends on unique idea and again on the creative strategy. The great choice of the creative strategy can lead to the momentary rise in sales and also in brand equity. Nowadays advertising agencies are trying to improve both of these by elaborate methodol-ogy that is logically not conceived by costumers. This methodology consists of right com-bination of advertising message, appeal, format and the realisation of advert. The theoretical part deals with the individual features of creative strategy and Czech cul-tural dimension. The creative strategy of cola-like drinks in global commercials and com-mercials designed exclusively for Czech market are then analysed in practical part. They are compared and based on this comparison it is evaluated whether the use of creative strategy in Czech context is appropriate. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18759
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|