Vnímání reklamních sdělení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání reklamních sdělení |
Author: |
Petrová, Jana
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Masová média stále zvyšují svůj vliv a s tím roste i potřeba zvyšování mediální gramotnos-ti obyvatelstva, hlavně dětí. Cílem diplomové práce je proto projekt, který by měl v rámci mediální výchovy pomoci vytvořit u dětí kritické myšlení a naučit je chápat, co a proč se v médiích, v tomto případě v reklamě odehrává. Realizace projektu by neměla být finančně náročná, umoţnit by ji zčásti měla stále levnější dostupnost elektronických médií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18023
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
22898
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account