Tendence vývoje sociální reklamy v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tendence vývoje sociální reklamy v České republice |
Author: |
Hyblová, Zuzana
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se tématu, jímž je sociální reklama a její specifika. Praktická část představuje analýzu vývoje realizovaných kampaní pro podporu bezpečnosti silničního provozu oddělením BESIP. Získané informace, údaje z výzkumů, které jsou součástí bakalářské i diplomové práce spolu s informacemi, které byly zjištěny ve výzkumech realizovaných státem či rozdílnými složkami Evropské Unie, poslouží k vytvoření návrhu efektivní kampaně v třetí, projektové části. Zde by měla být předložena podoba následující dopravní kampaně, jakým způsobem a jakými kanály by měla komunikovat s cílovými skupinami a současně i konkrétní opatření, jež by řešily určité problémy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18106
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18387
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account