Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mocek, Mojmír
|
|
dc.contributor.author |
Vašíčková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:17:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18166
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je marketingový průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. Firma TRUMF je jedním z předních výrobců funkčních a kořenících směsí pro masný průmysl a exportuje především do zemí bývalého sovětského svazu. Moldavsko je ale jednou z mála zemí, kde zatím firma TRUMF nepůsobí a proto jsem se v této práci zaměřila právě na něj. V teoreticko-metodologické části je popsán mezinárodní marketing a jeho specifika. V praktické části jsem se zaměřila na konkrétní průzkum trhu a na základě toho mohu navrhnout doporučení, jakým způsobem a za jakých podmínek vstoupit na tento trh. |
cs |
dc.format |
80 s. (92 427 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3136187 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
Moldavsko
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
International marketing
|
en |
dc.subject |
market survey
|
en |
dc.subject |
Moldova
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
international marketing mix
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.title |
Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this bachelor project is market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. TRUMF is one of the leading company which produces blends of spice and additives for meat industry and exports mainly to the former states of Soviet Union. Moldova is one of the few where company TRUMF doesn't sell and this is the reason why I've focussed on it. First part of this bachelor project contains theoretical basis of problem and I have studied the international marketing literature. I've used this knowledge in the second part. I've suggested recommendation how to enter the market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21629
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account