Komunikační strategie Baby clubu Kenny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Baby clubu Kenny

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Baby clubu Kenny
Author: Vlčková, Kateřina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace Baby clubu Kenny a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění baby clubu. Práce se skládá z teoretické, praktické a pro-jektové části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahr-nuje analýzu makroprostředí i mikroprostředí a její vyhodnocení, analýzu komunikace konkurence, analýzu současných marketingových aktivit baby clubu Kenny a další šetření. Neméně důležitou, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie Baby clubu Kenny. Navržený projekt je poté podroben nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18202
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18429


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vlčková_2011_dp.pdf 3.164Mb PDF View/Open
vlčková_2011_vp.zip 67.54Kb Unknown View/Open
vlčková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account