dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Katarina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:26:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:26:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18270
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce vymezuje tréninky měkkých dovedností a jejich vliv na profesní jednání přepážkových pracovníků České pošty, s. p. Definuje souvislosti teoretického vymezení výchovy a vzdělávání v rámci pedagogiky s povoláním trenéra komunikačních dovedností, které jsou nezbytným východiskem pro práci a jednání trenéra, dále popisuje vztah mezi trenérem a trénovaným, a postup, jak dosáhnout úspěchů ve vzdělávací strategii České pošty s.p. Dále uvádím obecnou charakteristiku tréninku, obecný profil trenéra a požadovaný profil chování přepážkového pracovníka po absolvování tréninků. V práci se věnuji profesnímu jednání a tréninkům měkkých dovedností, kterých obsahem jsou dovednosti v oblasti komunikace, zvládání krizových situací a uplatňování obchodních dovedností v práci přepážkového pracovníka. V praktické části se zabývám tím, jak tréninky měkkých dovedností ovlivňují kvalitu obsluhy na přepážkách pošty z pohledu klienta. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
2227686 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pošta
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
trenér profesního jednání
|
cs |
dc.subject |
přepážkoví pracovníci
|
cs |
dc.subject |
klienti pošty
|
cs |
dc.subject |
účastníci tréninku
|
cs |
dc.subject |
moduly tréninků
|
cs |
dc.subject |
profesní jednání
|
cs |
dc.subject |
měkké dovednosti
|
cs |
dc.subject |
Post Office
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Professional communication skills coach
|
en |
dc.subject |
front desk officer
|
en |
dc.subject |
barrier staff
|
en |
dc.subject |
Post Office clients
|
en |
dc.subject |
training participants
|
en |
dc.subject |
training modules
|
en |
dc.subject |
pro-fessional conduct
|
en |
dc.subject |
soft skills
|
en |
dc.title |
Vliv tréninků měkkých dovedností na profesní jednání zaměstnanců České pošty s.p. |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of soft skills training to the professional conduct of employees of Czech Post |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is defining the soft skills training and their impact on the Professional conduct of the Czech General Post Office bulkhead employees. It defines connection be-tween the theoretical definition of education in the teaching profession and a professional communication skills coach, which is the necessary starting point for an acting coach, his job and manners. This Bachelor thesis is also describing the relationship between the coach and training participants as well as the process of achieving success in the educational strategy of the Czech General Post Office. The following are the general characteristics of a communication skills training, a general profile of a professional coach and a profile of a front desk Post Officer which have been demanded after completing the training. At work we conduct professional trainings and soft skills, where the communication skills, crisis management and business application skills of a front desk officer have been implicated in. The empirical part deals with how the soft skills training affects quality of service at the post office counters from a client perspective. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19687
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
pošta
|
cs |
local.subject |
měkké dovednosti
|
cs |
local.subject |
employee training and education
|
en |
local.subject |
postal services
|
en |
local.subject |
soft skills
|
en |