dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Klocová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:03:03Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:03:03Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18315
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací neziskových organizací. Praktická část se zaměřuje na obecné představení občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice a jeho komunikační aktivity, dále na kurz iCan a specifika jeho marketingo-vého přístupu. |
cs |
dc.format |
55 s., obrazové přílohy 15 s. |
cs |
dc.format.extent |
3377063 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
Prázdninová škola Lipnice
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
iCan
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
Prázdninová škola Lipnice
|
en |
dc.subject |
experiential pedagogy
|
en |
dc.subject |
iCan
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Civil Organization Prázdninová škola Lipnice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries to define the specifics of marketing communication of non-profit organizations. The practical part focuses on the introduction of the civil organization Prázdninová škola Lipnice and its communication activities, after which it focuses on the course iCan and the specifics of its marketing approach. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18754
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|