Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Klocová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:03:03Z
dc.date.available 2012-03-11T14:03:03Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18315
dc.description.abstract Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací neziskových organizací. Praktická část se zaměřuje na obecné představení občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice a jeho komunikační aktivity, dále na kurz iCan a specifika jeho marketingo-vého přístupu. cs
dc.format 55 s., obrazové přílohy 15 s. cs
dc.format.extent 3377063 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject Prázdninová škola Lipnice cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject iCan cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject Prázdninová škola Lipnice en
dc.subject experiential pedagogy en
dc.subject iCan en
dc.title Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Civil Organization Prázdninová škola Lipnice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries to define the specifics of marketing communication of non-profit organizations. The practical part focuses on the introduction of the civil organization Prázdninová škola Lipnice and its communication activities, after which it focuses on the course iCan and the specifics of its marketing approach. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18754
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
klocová_2011_bp.pdf 3.220Mb PDF View/Open
klocová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word View/Open
klocová_2011_op.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account