Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb
Show full item record
No preview available
Title:
|
Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb |
Author: |
Fryštacká, Lucie
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem nákupního chování a typologií zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zákazníci tohoto segmentu jsou lidé, kteří cho-vají zvíře a nakupují pro něj krmiva a ostatní potřeby. V teoretické části provedu rešerši odborné literatury, která se zabývá nákupním chováním, psychologií spotřebitele a segmen-tací spotřebitelského trhu. V praktické části provedu analýzu nákupního chování zákazníků, které následně rozdělím do jednotlivých skupin typologie agentury STEM/MARK. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18325
|
Date:
|
2011-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18745
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account