Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.
Author: Sedlářová, Renáta
Advisor: Michálek, Otto
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zjištěním míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 ve společnosti mopas a.s., Holešov. Cílem práce je zefektivnit zjišťování míry spokojenosti zákazníků ve společnosti. V teoretické části jsou interpretovány poznatky z oblasti kvality včetně metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se nachází představení společnosti mopas a.s., analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Dále je zde analyzován současný proces implementace ISO požadavků a současné měření míry spokojenosti zákazníků. V závěru praktické části jsou popsány výsledné návrhy a doporučení společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18330
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 21336


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedlářová_2011_bp.pdf 3.598Mb PDF View/Open
sedlářová_2011_vp.pdf 814.0Kb PDF View/Open
sedlářová_2011_op.pdf 659.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account