Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s. |
Author: |
Sedlářová, Renáta
|
Advisor: |
Michálek, Otto
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá zjištěním míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 ve společnosti mopas a.s., Holešov. Cílem práce je zefektivnit zjišťování míry spokojenosti zákazníků ve společnosti. V teoretické části jsou interpretovány poznatky z oblasti kvality včetně metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se nachází představení společnosti mopas a.s., analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Dále je zde analyzován současný proces implementace ISO požadavků a současné měření míry spokojenosti zákazníků. V závěru praktické části jsou popsány výsledné návrhy a doporučení společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18330
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
21336
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account